Kezdőoldal

Ildi: fogyás, normalizálódó vérzsír, inzulin, homonszint

"A Start program zárásaként tegnap voltam Tűű dokinál. Nagyon nagy kézfogást küldött Ginának. A lipid (vérzsír) értékeim abszolút normalizálódtak, már régóta határértéken felüliek. Az éhgyomri inzulinom 14 lett, ami 20-25 körül volt mindig szinte. Azt mondta, hogy míg eddig azon kellett agyalni, hogy hova emeljük még a gyógyszeremet, most ez szóba sem jön és ha így folytatom, akkor a következő konzultáción (fél év múlva ősszel!!!) már csökkenteni fogjuk. Közeleg a cél, hogy egyszer el is hagyom őket.

2015. május 08. Szabadság

Ez a valódi életmódváltás titka

Edzőként és motivációs trénerként sok nőnek segítettem már a teljes életmódváltásban. Minden ember története, motivációja, tűréshatára más, egy azonban közös bennük: a terv csak akkor válik be, ha a diéta és a mozgás hosszú távon életforma lesz. Van, akinek már önmagában az is segít, hogy egyszer szembesül a saját tükörképével, mást egy betegség és az azzal járó kötelező szabályok kényszerítenek. És nagyon sokan vannak, akik addig nem mozdulnak, amíg nem jutnak el a gödör legaljáig.

2015. május 08. Lélek

30 kiló fogyás - és ami mögötte van: Angéla története

110 kiló, egy lépésre a cukorbetegségtől, nagyon rossz vérképpel, menstruáció nélkül. Angélának, az egykori sportolónak tavaly nyárra már az is komoly erőfeszítést jelentett, ha fel kellett mennie a második emeletre. Márpedig egy hatéves, Asperger-szindrómás kisfiú mellett nemcsak ennyit kell mozognia egy anyának. Valamit tenni kellett… tett is. De nem sikerült elsőre. Angéla története a WMN.hu-n.

2015. május 08. Szabadság

Akinek életre keltek az álmai (Sári Nóra portréinterjú a WMN-en)

Ránéztem az órára: vasárnap délelőtt, negyed tizenkettő. Már tutira befutott. K​ét nappal korábban csak letörve legyintett, amikor a várt félmaratoni idejéről beszélgettünk. „Két óra alatt kellene lefutnom. De ez totál reménytelen, nem tudom, hol lenne bennem annyi tartalék”. Pár perccel később pittyen a telefon: 1:55. Megcsinálta. Persze, ​Sári Nórában mindig van tartalék. ​Nóra cégvezető, kétgyermekes anya, közgazdász, alapítványi kurátor, maratonista. Aki imádna rockzenét hallgatni futás közben, de nem teheti. Mert 80 százalékosan hallássérült.

2015. május 08. Lélek

Anikó: Szabadsááág!

A PCOS START! Programról akkor hallottam először, amikor már úgy éreztem, kész, vége, képtelen vagyok tovább fogyni. És az eredmény? Viccelsz? Szabadsááág! Futóbolond lettem, és nemsokára a félmaratonra készülök a segítségeddel... én, aki valaha 118kg voltam... azt a felszabadulást nem lehet egyszerűen szavakba foglalni. Talán a repülés könnyedségével elképzelhető, hogy milyen rabságtól szabadultam. Testileg, lelkileg, mentálisan... Kell ennél több referencia? Imádlak!

2015. április 30. Szabadság

Eddz a PCOS ellen!

Lefogyhatsz, szép izomzatod lehet, könnyebben eshetsz teherbe, kiiktathatod a stresszt, leküzdheted a PCOS tüneteit – ez mind a sportolás jótékony „mellékhatása”. Az alábbi cikkben mindent leírtam, amit fontos tudnod, mielőtt belevágsz a rendszeres sportba.

2015. április 29. Test

Állóképesség? Alap!

Végre elszántad magad a sportolásra, de kétszáz méter futás után a pálya szélén kapkodod a levegőt? Ahhoz, hogy tovább bírd az edzést, az állóképességedet kell fejleszteni!

2015. április 29. Test

7 edzéshiba, amit kezdőként elkövetsz

Lehetsz bármennyire tudatos életmódváltó, amikor első lendületből belevágsz a sportolásba, néhány hibát biztosan el fogsz követni – ahogy minden kezdő. És néha a haladók is…

2015. március 11. Test

PCOS, a komplex anyagcserezavar

A PCOS minden tizedik nőt érintő, jellemzően lassan kialakuló, gyakran nem diagnosztizált anyagcserezavar. Lássuk, mit tehetünk, ha friss a diagnózisunk!

2015. március 05. Test

A tuti zsírégetés titkai

Számtalan mítosz kering a zsírégetésről, és sokszor kifejezetten kockázatos módszerekkel próbálunk megszabadulni felesleges kilóinktól. Nézzük, mire kell figyelni!

2015. február 25. Test

Oldalak